Intrebare rezolvata

avatar

Ce hardware si software e necesar pentru un call center?

M-ar interesa, in vederea deschiderii unui call center de maximum 40 de persoane, de ce hardware si software as avea nevoie? Stie cineva...care a lucrat acolo sau detine asa ceva... ?

A intrebat Raducanu Robert

Raspunsul ales

avatar

Tisianu Daniela a raspuns pe 15.09.2009, 13:06

Buna ziua,

aveti nevoie de un soft de inregistrare a clientilor, apelurilor telefonice, in ROmania cei de la Softwin vand asa ceva. Ei tin platforma call-center-ului unei banci inportante din Romania.

Succes!

Dana Tisianu
http://www.exposhop.ro - castiga o excursie la munte
http://expedition.softhouse.ro - buletine online de expeditie prin posta, gata cu scrisul de mana!


Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Ion Bradea a raspuns pe 15.09.2009, 11:17

Buna ziua,

cautati pe urmatoarele site-uri:

http://www.google.ro/#hl=de&source=hp&q=voip&btnG=Google-Suche&meta=cr...

http://www.google.ro/#hl=de&q=voip.ro&meta=cr%3DcountryRO&fp=1a9e6e645...


si luati legatura cu unele firme care ofera cele cautate de Dvs.

Succes!

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz


avatar

Liviu Sav a raspuns pe 15.09.2009, 17:29

Chiar aveti acces la clienti care au nevoie de astfel de servicii? Chiar puteti sa estimati rezultatele acestui gen de activitate in conditiile in care nu stiti de ce resurse aveti nevoie si cat costa acestea?

Stiti destul de putine despre activitatea de call center si prin urmare mi se pare cam riscanta intentia dvs.

Sursa: InfoCredit - http://www.BROKERdeBANI.ro

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello