Intrebare rezolvata

avatar

Contul meu online la o firma de telefonie mobila a fost spart, cum recuperez daunele?

Am avut un cont online la una din firmele de telefonie mobila de la noi din tara.

Contul a fost spart de o persoana cunoscuta  si a realizat inregistrarea a doua abonamente noi precum si cateva reincarcari de cartele telefonice de la inceputul anului pana acum.

Cum trebuie sa procedez pentru recuperarea pejudiciului existent dar si pentru plata in continuare a abonamentelor care au o valabilitate de 24 luni fiecare?

Multumesc!

A intrebat Cosmin Sorin Gherman

Raspunsul ales

avatar

Müller Michael a raspuns pe 23.08.2016, 10:21

Trebuie sa faceti dovada ca ati respectat contractul existent cu Firma mobila,referitor la date si cod de securitate ! Inafara de aceasta dstra aveti obligatia sa l actionati privat in judecata pe cel ce va adus pagube ,daca puteti sa aduceti probe la dosar ! Firma este implicata si vinovata ca nu a cerut date personale de indentitate si contact,dar daca sa facut on line prin intermediul unui contract existent,este greu sa cereti recuperarea prejudiciului ! Aveti obligatia sa intrerupeti prelungirea contractului daca ati fost informat,daca nu,intr adevar Firma de telefonie este parte la paguba ! Succes !

Voteaza:   0 1 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Ioan Rednic a raspuns pe 23.08.2016, 09:31

va adresati la operatorul de telefonie mobila, sa vedeti ce sfaturi va dau ei !

Voteaza:   1 1 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello