Intrebare deschisa

avatar

Ce acte contabile trebuie tinute in magazin?

Nu am stoc de marfa, doar mostre.

A intrebat Pop Ariana

Raporteaza abuz Raspunde la intrebare

Raspunsuri

avatar

Alina Bordea a raspuns pe 21.06.2016, 12:58

Registrul de casa trebuie sa existe obligatoriu in magazin. Sumele din registrul de casa sa dea cu cele batute in casa de marcat/daca exista.

Fiecare punct de lucru trebuie sa detina si un Registru Unic de Control, ce se cumpara de la ANAF in termen de 30 zile de la infiintarea punctului de lucru. Costa 30lei, dar amenda daca nu il ai este de 1000lei.

Mostrele trebuie sa aiba si ele NIR-uri, si copii dupa facturile de achizitie. (presupunand ca ati dat originalele la contabil).
Totodata, exista si o serie de afisaje ce trebuie mentiunute la fiecare sediu. Lipsa lor se lasa cu amenzi mari din partea Politiei economice.

Daca aveti angajati, nu uitati sa aibe toti contracte de munca si dosare de personal. Ele pot fi tinute si la sediu, dar o copie dupa contracte ar fi bine sa fie si la punctul de lucru, in caz ca vine ITM-ul in control.

Pentru mai multe detalii si oferta completa de servicii de contabilitate si consultanta contactati-ne la: http://www.betacont.ro/offer
Este pacat sa luati amenzi doar pentru ca nu ati informat la timp de contabil.

Exista si o serie de contracte obligatorii pe care firmele trebuie sa le detina, de care trebuie sa stiti, si sa le aveti pentru magazin.

Sursa: http://betacont.ro

Voteaza:   0 1 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello