Intrebare rezolvata

avatar

Merita sa-mi cumpar tir raportat la tarif vs. profit?

Buna ziua,

Ma gandesc serios sa intru in afacerea de transport marfa si ma intreb cati bani poti face? Am vazut diferite anunturi pe bursatransport.ro precum si pe alte site-uri care cauta colaboratori in transport si ma gandesc ca as putea face afacerea asta care la prima vedere imi pare foarte banoasa.

Acum principala problema pe care nu o inteleg este pretul pe km.
      Spre ex: unul din anunturile de pe bursatransport.ro era in felul urmator.
      XXX cauta colaboratori, posesori de autocamioane  in regim de subcontractanti sau ocazional, pentru transport de marfuri in trafic intern.  Pret incepand cu 3,0 ron + tva.

Si intrebarea mea este: 3 ron + motorina care se calculeaza in functie de greutatea incarcaturii dar si de anotimp(iarna sau vara).

Si concluzia este cu eu ca si proprietar de tir trebuie sa asigur intretinerea (buna functionalitate a masinii si a taxelor) din cei 3 ron/km pe care ii primesc, motorina fiindu-mi asigurata de casa de expeditii cu care colaborez..

Asta inseamna ca 10000 km parcursi * 4 ron (pret de la 3 ron/km)=40000 ron din care scad cheltuielile si raman cu un profit frumos.

Multumesc anticipat tuturor binevoitorilor care imi pot un raspuns.

A intrebat Andrei Eduard Ungureanu

Raspunsul ales

avatar

Müller Michael a raspuns pe 24.06.2014, 12:31

A colabora nu inseamna contracte ferme,garantia existentei curselor regulate!Pe bursa se ofera servicii,cel care este ieftin primeste! Si inca ceva functie de tonaj,suprafata,greutatea ,etc. camioanele se diferentiaza,si deci nu carati carton de pantofi cu aceleasi preturi! ptr transporturi grele,periculoase,etc. aveti nevoie de cursuri si ateste speciale. Nu uitati taxele de autobanda inafara tarii,modul de lucru,de conducere si pauze,de iesire din tarile respective ,dupa numai 2 curse! Daca ar exista permanent de transportat ar fi in ordine,dar,realitatea este alta,si trebuie sa va documentati la cei ce fac aceasta activitate .Urmaresc reportaje despre acesti soferi ,imi dau seama de conditiile de lucru,de modul de viata,deci,el,conducatorul auto trebuie,legal,dupa o saptamina de lucru sa doarma in pat,indiferent unde,nu in masina! Dupa 2 sapt trebuie sa se ntoarca acasa,deci,legi si costuri si,si...! Vorbesc despre ce cunosc,in Germania de expl. nu scapa necontrolati ,nici macar in parcari,stare technika,marfa asigurata bine pe timpul transportului,si multe altele. Nu faceti numai calcule la a ,,incasa,, ci luati in calcul si cheltuieli auxiliare,neprevazute,asigurari sociale,taxe de drum,etc. Succes

Voteaza:   3 1 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Sima Sorin a raspuns pe 25.06.2014, 00:15

Pretul pe care lai vazut pe bursa este cu motorina ta.Daca ai capital sasusti in jur de 30000de km fara sa incasezi nimc atunci este rentabil pentru ca in trnsporturi se plateste la 45 de zile

Voteaza:   3 1 Raporteaza abuz


avatar

Claudiu Tanase a raspuns pe 25.06.2014, 10:23

TVA = taxa pe valoarea adaugata , NU motorina
3 lei + TVA - dvs sustineti toate costurile in cei 3 lei (cum a spus si dl Cucu - taxe, motorina, permise de zona, etc)
Alta problema - dvs sunteti sofer de tir, sau doriti sa angajati unul-doi? Daca angajati, atunci costurile dvs cresc (salariu, diurna, etc)
Cred ca trebuie sa fi fost ceva timp in bransa inainte de a incepe activitatea acesta, ca sa stiti toate "trucurile', etc

succes
http://www.taclus.ro

Voteaza:   1 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello