Intrebare rezolvata

avatar

O afacere de fier forjat la sat ar merge?

Tocmai am implinit varsta de 18 ani, tatal meu se pricepe foarte bine la confectii metalice. Ne-am decis sa infiintiam o firma pentru a reailiza porti, garduri... O sa-l ajut si eu la prelucrarea acestor produse.
Afacerea se va derula la sat(locuinta).

Orasul din zona are in jur de 10mii locuitori
Va rog sa-mi dati cateva sugestii la urmatoarele:
a) Din cunostintele dvs sau din ce stiti este profitabila afacerea?
b) Ce societate sa infiintez, care este mai buna pentru a lucra cu clientii si care ar putea merge pentru o afacere de familie, va rog sa detaliati in functie de societatea aleasa, tva, costuri...
c) Se pot accesa fonduri europene pe viitor pentru aceasta nisa sau categorie(confectii metalice)?
d) Ce metode de promovare sa aleg?
e) Legat de pret stiu ca primul an trebuie sa fie sub cel al pietei, altceva..?
f) Alte detalii legate de afaceri care nu le-am trecut mai sus... ce ar mai completa o intrebare buna...
Mi-as dori foarte mult sa realizez cat de curand o afacere in acest domeniu si vreau sa ma documentez bine, consider ca am ceva cunostinte in ceea ce inseamna afacere...
Multumesc mult pentru rabdarea de a da un raspuns...

A intrebat Ionut Iaz

Raspunsul ales

avatar

Roxana Ionela Cojoc a raspuns pe 21.11.2013, 14:56

Buna ziua
- afacerea "fabricare de constructii metalice si parti componente ale acestora" merge f bine
- daca nu doriti sa cheltuiti mult, INTREPRINDERE INDIVIDUALA SAU FAMILIALA, daca doriti sa aveti credibilitate si succes SOCIETATE CU RASPUNDERE LIMITATA

Acte necesare PT INFIINTARE SRL:

- copie carte de identitate pt dvs, daca veti avea calitate de asociat unic; daca vor mai fi si alti asociati copii dupa cartile de identitate ale acestora
- daca va mai fi vreun alt administrator numit prin actul constitutiv, dopa caz, copie dupa cartea de identitate a acestuia, DE EX TATAL DVS

NOTA
DACA VETI AVEA DOAR DVS CALITATE DE ASOCIAT UNIC SI ADMINISTRATOR, IMI TREBUIE DOAR CARTEA DVS DE IDENTITATE SCANATA PE E MAIL

A DOUA ETAPA

- copie dovada de proprietate pentru sediul social - contract vanzare cumparare casa sau ADEVERINTA ROL DE LA PRIMARIE SI copie carte de identitate proprietari pt sediul social

Rezervarea denumirii se obtine pe loc, dupa care se completeaza cererile, anexele fiscale, declaratiile, se redacteaza actul constitutiv al societatii, contractul de comodat pentru sediul social, se ataseaza la dosar celelalte acte necesare, se depune capitalul social la banca dorita de dvs si va vom reprezenta la Registrul Comertului pe baza imputernicirii de reprezentare juridica emisa de Colegiul Consilierilor Juridici.

Sa imi precizati si la ce banca doriti capitalul social.

Vom solicita la notar declaratiile necesare pt asociati - administratori, dupa caz si specimen de semnatura pt administrator,


COSTURI
COSTURI TAXE INFIINTARE 1200 LEI inclus capitalul social


TAXE NOTAR SPECIMEN 62 LEI,DECLARATIE CIRCA 30 LEI PT FIECARE DECLARAtiE,


ACTE NECESARE PT TVA dac clientii au pretentia ca sa fiti platitor TVA

- procura notariala pt proceduri si prezentarea la controlul fiscal la sediul dvs

CONTINUT DOSAR REGISTRUL COMERTULUI
- cerere
- declaratie
- anexa fiscala
- act constitututiv
- dovada capital social
- contract comodat
- cerere ANAF
- dovada proprietate
- declaratie asociat- administrator
- specimen de semnatura
- copie carte de identitate
- rezervare denumire - dovada
- taxe legale

DOSAR TVA
- declaratii fiscale
- actele firmei
- anexe fiscale cf legii, transmitere electronica
- prezentare la sediu pt control fiscal
- obtinere decizie TVA si certificat TVA

DOSAR ROI daca FABRICATI PT TARILE DIN UNIUNEA EUROPEANA, DUPA CAZ
- Declaratii legale
- cazier judiciar
- obtinere decizie ROI

COSTURI DOSAR TVA 100 LEI
COSTURI ROI 100 LEI

DURATA INFIINTARE 3 ZILE LUCRATOARE

dosare TVA SI ROI CIRCA 14 ZILE

Daca produce pt alte tari in afara UE, cod EORI.

Se pot accesa fonduri europene daca va incadrati in vreun program, terbuie sa discutati cu firme specializate.

Promovare- publicitate- media, pliante, presa scrisa, televiziune, recomandari de la clienti, panouri publicitare, etc
Pretul il faceti in functie de costurile materialelor, costurile productiei,alte costuri, eventuale negocieri cu clientii, pretul concurentei, etc.

VA POT AJUTA CU INDEPLINIREA TUTUROR FORMALITATILOR NECESARE LEGALE IN VEDEREA INDEPLINIRII PROCEDURII.

Pt alte servicii si detalii ma puteti contacta

Ionela Cojoc jurist- drept comercial, civil, dreptul muncii, contracte, etc

0742470487 / 0752531069

Sursa: experienta profesionala, legislatie

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Star Bib a raspuns pe 21.11.2013, 10:44

Indreptativa catre firme incercati sa gasiti colaboratori in oras si daca costurile de transport nu sunt mari este posibil sa fie o afacere profitabila .
o intrprindere individuala cred ca este suficienta si permite angajati , platitoare sau nu de tva depide de dvs. poate fii un + sau un - ( clientii firme platitoare de tva in mod normal aleg o firma platitoare de tva pt. ca pot deduce )
pretul de obicei reflecta calitatea deci de preferat sa puneti clientul sa aleaga ( ieftin / calitate)

Voteaza:   1 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello