Intrebare rezolvata

avatar

Ma poate ajuta cineva cu detalii privind deschiderea unui magazin de mobila second hand din import?

Ma poate ajuta cineva cu detalii privind deschiderea unui magazin de mobila second hand din import?

A intrebat Bugnar Nicoleta

Raspunsul ales

avatar

Claudiu Tanase a raspuns pe 21.01.2014, 17:54

Sunt mai multe puncte de care sa tineti cont
- firma SRL
- gasirea locatiei aici pt magazinul de prezentare + depozit (eventual)
- gasirea locurilor de unde sa va aprovizionati (se pare ca pe acesta ati rezolvat-o)
- reclama + servicii diverse (transport, montaj, etc)
- puteti in paralel sa faceti si un site de promovare si vanzari

succes
http://www.taclus.ro

Voteaza:   1 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Florin Harani a raspuns pe 3.12.2013, 20:12

Daca este vorba despre modalitatea de aprovizionare si desfacere va pot ajuta!

Voteaza:   0 1 Raporteaza abuz


avatar

Salt Star a raspuns pe 16.10.2013, 16:13

daca aveti locatia ,gasiti mobila second hand,dar atentie suntb si preturi pe masura

Voteaza:   0 2 Raporteaza abuz


 

avatar

Roxana Ionela Cojoc a raspuns pe 17.10.2013, 06:32

Buna ziua,

1.Deschiderea unui magazin de mobila second hand presupune obtinerea denumirii pt magazinul dvs. Trebuie sa precizati denumirea pe care o doriti pt societate pentru a se solicita rezervarea denumirii. Pt rezervare, initial, aveti nevoie doar de o copie dupa buletinul dvs pt a obtine rezervarea denumirii.

2.Aveti nevoie de o copie dupa dovada de proprietate pentru sediul social - contract vanzare cumparare casa sau apartament sau contract inchiriere spatiu,etc. si copii carti de identitate proprietari pt sediul social
  
3.Rezervarea denumirii se obtine pe loc, dupa care se completeaza cererile, anexele fiscale, declaratiile, actul constitutiv al societatii, contractul de comodat pentru sediul social, se vor atasa la dosar celelalte acte necesare, se va depune capitalul social la banca dorita de dvs si veti fi reprezentat la Registrul Comertului pe baza imputernicirii de reprezentare juridica emisa de Colegiul Consilierilor Juridici.

4. Vom solicita la notar declaratiile necesare si specimen de semnatura  pt administrator.

Veti avea nevoie de dosar pt TVA daca doriti sa desfasurati activitate sau achizitii UE si sa fiti inregistrat pe baza europeana ROI.

CONTINUT DOSAR REGISTRUL COMERTULUI
- cerere
- declaratie
- anexa fiscala
- act constitututiv
- dovada capital social
- contract comodat
- cerere ANAF
- dovada proprietate
- acord asociatie locatari- sediu la apartament
- declaratie asociat- administrator
- specimen de semnatura
- copie carte de identitate
- rezervare denumire - dovada
- taxe legale

DOSAR TVA
- declaratii fiscale
- actele firmei
- anexe fiscale cf legii, transmitere electronica
- prezentare la sediu pt control fiscal
- obtinere decizie TVA si certificat TVA

DOSAR ROI
- Declaratii legale
- cazier judiciar
- obtinere decizie ROI

Dosare TVA SI ROI CIRCA 14 ZILE

Pt alte servicii si detalii ma puteti contacta

IONELA COJOC JURIST
TEL 0742470487/ 0752531069

https://www.facebook.com/INFIINTARIFIRMENEAMT

https://www.facebook.com/infiintarifirmebacauneamt

Sursa: EXPERIENTA PROPRIE, LEGE

Voteaza:   1 3 Raporteaza abuz


avatar

Amambai Ervin a raspuns pe 18.10.2013, 15:13

in primul rand faceti un studiu de piata, pt a va edifica in mod elocvent daca acest tip de afacere este pretabil in zona aleasa de dvs! restul tine de acte, ce teoretic prin intermediul unor firme specializate, merge destul de repede! succes!

Voteaza:   0 2 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello