Intrebare rezolvata

avatar

Mai e rentabila o tipografie astazi?

Oferim reduceri la pachete, indiferent de tiraj, tiparirea este ieftina, tipografia are renume si traditie in Bucuresti. Plus ca, in luna martie, clientii vor primi un bonus.

Vreau sa gasesc clienti pentru tipografie, unde-i pot gasi?

A intrebat Tisianu Daniela

Raspunsul ales

avatar

Marian Stanciu a raspuns pe 18.02.2009, 17:42

e rentabil in cazul tiparirii in format mare...A3,bannere,inscriptionarii auto,in autocad,proiecte in constructii.Unde-i puteti gasii...internetul e nemarginit,reclama pe toate siteurile de profil,un site ar fi excelent,mergeti la cabinete de arhitectura si lasati fluturasi cu oferta dvs si cred ca vor aparea si clientii mai ales daca e si o tipografie cu renume si traditie si cel mai important...tiparirea ieftina.
Daca aveti un site va rog sa-mi tr un pm pt ca as dorii o oferta!
Va doresc succes!!!

Voteaza:   4 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Dragos Petre a raspuns pe 18.02.2009, 17:50

De ce astazi? Ieri era mai usor? O afacere devine rentabila in cateva luni (6-12), in cel mai fericit caz.
Clientii trebuiesc convisi, de gasit ii gasiti in baze de date.
Bazele de date le gasiti pe internet (doar sunteti prezenta pe Bizoo!?)

Teoretic nu exizta firma care sa nu aiba nevoie de tiparituri.
Daca tipografia este cunoscuta in Bucuresti spuneti despre care este vorba!
Succes in convingerea clientilor

Cu stima,
Dragos Petre
http://www.nincorserv.wgz.ro

Voteaza:   8 0 Raporteaza abuz


avatar

Liviu Sav a raspuns pe 18.02.2009, 18:21

Trebuie sa analizati mai multe aspecte pentru a raspunde la intrebarea daca mai este rentabila o tipografie. Daca reusiti sa raspundeti argumentat la intrebarile de mai jos veti gasi raspuns si la intrebarea dvs:
1. Cererea produselor pe care le oferim este influentata de discounturi si bonusuri? Sau doar ne reducem profitul fara sa obtinem volume mai mari?
2. Ce fel de produse tipizate folosesc in general clientii potentiali? Daca nu le avem, putem relativ usor sa le introducem?
3. Tehnologia folosita este actuala sau trebuie facute investitii pentru a oferi produse cerute? Ne permitem acele investitii si in cat timp vor fi recuperate?
4. Cat putem supravietui daca nu reusim sa schimbam nimic?
5. Ce face concurenta? Cum se simte? A introdus produse noi? A restrans gama de produse? Care sunt preturile practicate de ei fata de noi? Care este calitate produselor lor?
6. Am pierdut clientii importanti sau am pierdut volume la clienti importanti? De ce? Au fost amanate proiecte? Au anulat proiecte? Au migrat la concurenta?

Ar mai fi cateva intrebari, dar nu doresc sa va plictisesc. O analiza SWOT v-ar fi de folos. Analiza SWOT inseamna identificarea Punctelor tari si Punctelor slabe ale afacerii dvs, si de asemenea a Oportunitatilor si Amenintarilor din mediul in care va desfasurati activitate.

Sursa: http://www.BROKERdeBANI.ro

Voteaza:   4 0 Raporteaza abuz


 

avatar

Benone Burza Alina Ristea a raspuns pe 18.02.2009, 21:20

Puteti gasi clienti noi daca va puneti un baner pe http://www.exposhop.ro
este ieftin doar 10 euro si se merita .
Noi am facut-o si se vad rezultatele.
Va doresc succes!!!

Sursa: http://www.texline.eu

Voteaza:   2 0 Raporteaza abuz


avatar

Paul Buica a raspuns pe 18.02.2009, 22:55

Orice afacere este rentabila daca este abordata corect.

Identificati necesitatile actuale ale pietei si actualii potentiali clienti, vedeti ce mai face concurenta, adaptati-va si diversificati-va produsele si veti reusi.

Va Doresc Prosperitate!

Voteaza:   1 0 Raporteaza abuz


avatar

Mircea Mircea a raspuns pe 24.02.2009, 16:46

sunt o firma de transport marfa si sunt exact pentru nevoiile tale preturi accesibile in runctie de cantitate si volum relati la numaru meu de tel daca vrei sa colaboram 0724978919

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz


avatar

Iotu Elena a raspuns pe 22.02.2009, 18:59

NU CRED

Sursa: ELENA V

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello