Intrebare rezolvata

avatar

Poate cineva sa-mi spuna cat ar costa deschiderea unei brutarii ?

Buna,

Vreau sa deschid o brutarie ,,mai micuta,, dar nu stiu de ce sa ma apuc prima data. Va rog sa-mi spuneti cam cati bani ar trebui si ce aprobari am nevoie. Si daca as putea sa cumpar utilaje ,,la mana a doua,, sau si noi dar mai ieftine si unde pot sa le gasesc. 

Si nu stiu daca pot beneficia de fonduri nerambursabile pentru astfel de afacere.

Va multumesc

A intrebat Dalea Cristian

Raspunsul ales

avatar

Paul Buica a raspuns pe 31.01.2009, 07:19

Incepeti prin a studia ce fac ceilalti din domeniu si cum: furnizori, distribuitori, transporturi, personal, dotari, legislatie, etc.

Intocmiti-va apoi un Plan de Afacere si veti descoperi si alte amanunte ale afacerii pe care vreti s-o initiati si dezvoltati. Veti afla astfel si de ce resurse aveti nevoie pentru inceperea si sustinerea afacerii pana incepe sa produca profit.

Ganditi-va la produse naturale si produceti o paine adevarata fara chimicale. Cred ca nici Dvs. nu va place cea care se vinde acum peste tot.

Va Doresc Prosperitate!

Voteaza:   4 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Benone Burza Alina Ristea a raspuns pe 30.01.2009, 23:48

Ce fel de utilaje va cumparati depinde de dvs,de bugetul care il aveti.
Iar pentru fonduri adresati-va unei firme de consultanta in domeniu.

Succes!!!!

Sursa:   http://www.texline.eu

Voteaza:   6 0 Raporteaza abuz


avatar

Dragos Petre a raspuns pe 2.02.2009, 09:32

Buna ziua,

luati legatura cu cei de la Helco

www.helco.ro

Bafta,
Dragos Petre
http://www.bizoo.ro/firma/nincorserv/

Voteaza:   6 0 Raporteaza abuz


 

avatar

Carmen Petrescu a raspuns pe 30.01.2009, 22:28

Trebuie sa infiintati un SRL, avand acest obiect de activitate.

Pentru a infiinta societatea comerciala trebuie sa intocmiti si sa depuneti un dosar la Registrul Comertului; acesta va va elibera certificatul de inmatriculare al societatii.
Dosarul trebuie sa cuprinda:
- dovada rezervarii de denumire a societatii;
- dovada actului de spatiu;
- declaratie pe proprie raspundere a asociatilor si administratorilor,
- cazierele fiscale ale acestora;
- specimen de semnatura,
- dovada depunerii capitalului social,
- actul constitutiv al societatii;
Toate acestea autentificate si inregistrate de catre un notar sau avocat.
In cazul in care nu aveti timpul necesar pentru a va ocupa de intocmirea dosarului puteti imputernici o alta persoana; e bine sa fie o persoana cu studii juridice, de preferinta un avocat sau un consilier juridic.
Din momentul depunerii si acceptarii dosarului la Registrul Comertului, in termen de 3 zile va puteti ridica Certificatul de inmatriculare al societatii, urmand apoi cu acesta, sa va inregistrati la Administratia financiara.

In principiu, daca va descurcati singur cu actele, pentru a le depune la Registrul Comertului, va costa: taxele care se vor plati acolo (aproximativ 400-500 lei) si actul constitutiv al firmei care trebuie atestat de un avocat (aprox. 200-250 lei) SAU certificat de un notar (poate costa mult mai mult deoarece acesta percepe si TVA).

SUCCES!


Sursa: http://www.topavocat.ro/cabinet/79-Carmen-Petrescu

Voteaza:   5 0 Raporteaza abuz


avatar

Constantin Grigoras a raspuns pe 31.01.2009, 16:23

Buna ziua,

Primul pas este sa va documentati foarte bine. Cautati raspunsul la o serie de intrebari :
- care este concurenta in zona?
- cui anume va adresati ? care vor fi clientii dvs. si de ce vor cumpara de la dvs.?
- in ce spatiu va veti desfasura activitatea? care sunt utilitatile de care aveti nevoie?
- cum arata un flux tehnologic pentru o bruterie mica? cum poate fi adaptat spatiul vizat acestor cerinte?
- care sunt echipamentele neceasare pe fluxul tehnologic?
- care sunt furnizorii potentiali pentru aceste echipamente?
- care sunt costurile de start-up ? de cat capital dispuneti si cat v-ar mai trebui?
- de unde atrageti restul de capital
- de unde veti angaja personal calificat?
- de cati angajati aveti nevoie? pe ce posturi ?
- care sunt cheltuielile variabile (cu materia prima) conform retetarului si productiei preconizate,
- care sunt conditiile de autorizare pentru  functionare   ( vedeti Hotarire nr. 573 din 2002-06-13)
Ar mai putea fi inca multe intrebari importante dar incepeti prin a va documenta si gasi raspunsul la acestea.

Privind posibilitatea de a beneficia de fonduri nerambursabile : raspunsul de principiu este da dar acest raspuns afirmativ nu este automat valabil si pentru dvs. decat in anumite conditii .
Vedeti conditiile din Ghidul de finantare pe care-l gasiti la adresa www.apdrp.ro
Activitatea mentionata este finantabila pe Schema de ajutor de stat XS 13/2008 „Stimularea IMM-urilor care procesează produse agricole în vederea obţinerii unor produse alimentare, altele decât cele prevăzute în Anexa 1 a Tratatului CE precum şi a celor care desfăşoară activităţi de procesare a produselor agricole în vederea obţinerii şi utilizării surselor de energie regenerabilă şi a biocombustibililor” aferentă Măsurii 123 – „Creşterea valorii adăugate a produselor agricole şi forestiere”.
Daca nu la data depunerii proiectului nu sunteti IMM atunci nu puteti fi considerat solicitant eligibil . Beneficiarii eligibili pentru sprijinul acordat prin schema de ajutor de stat – sunt
întreprinderile mici si mijloci care indeplinesc cumulativ o serie de conditii (vedeti Ghidul la pag. 5). Atentie la precizarile privind intreprinderile noi, respectiv : „in cazul unei intreprinderi nou infiintate, ale carei situatii financiare nu au fost aprobate, in conditiile legii, datele cu privire la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se determina in cursul exercitiului financiar si se declara pe propria raspundere de catre reprezentantul intreprinderii” (art. 6 (3) al Legii nr. 346/2004, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2).

Respect

Sursa: CISA Consulting,  http://www.cisa.info.ro   e-mail:office@cisa.info.ro

Voteaza:   5 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello