Intrebare rezolvata

avatar

Vreau sa imi deschid o librarie, aveti idee ce acte, capital imi trebuie?

A intrebat Bute Raluca

Raspunsul ales

avatar

Luiza Radu a raspuns pe 30.11.2008, 00:05

Aceasta activitate nu este una care necesita aprobari speciale. Un SRL ar fi de ajuns. Capitalul este de 200 ron.

Voteaza:   5 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Benone Burza Alina Ristea a raspuns pe 30.11.2008, 00:06

Stimata Raluca Bute.
Parerea mea este ca v-ar costa mai putin sa faceti o librarie virtuala pentru ca tot mai multa lume cauta cartile pe net.
Sigur este o afacere buna si profitabila.
Mult succes!!

Sursa: http://www.texline.eu

Voteaza:   4 0 Raporteaza abuz


avatar

Carmen Petrescu a raspuns pe 30.11.2008, 08:33

Trebuie sa infiintati un SRL, avand acest obiect de activitate.

Pentru a infiinta societatea comerciala trebuie sa intocmiti si sa depuneti un dosar la Registrul Comertului; acesta va va elibera certificatul de inmatriculare al societatii.
Dosarul trebuie sa cuprinda:
- dovada rezervarii de denumire a societatii;
- dovada actului de spatiu;
- declaratie pe proprie raspundere a asociatilor si administratorilor,
- cazierele fiscale ale acestora;
- specimen de semnatura,
- dovada depunerii capitalului social,
- actul constitutiv al societatii;
Toate acestea autentificate si inregistrate de catre un notar sau avocat.
In cazul in care nu aveti timpul necesar pentru a va ocupa de intocmirea dosarului puteti imputernici o alta persoana; e bine sa fie o persoana cu studii juridice, de preferinta un avocat sau un consilier juridic.
Din momentul depunerii si acceptarii dosarului la Registrul Comertului, in termen de 3 zile va puteti ridica Certificatul de inmatriculare al societatii, urmand apoi cu acesta, sa va inregistrati la Administratia financiara.

In principiu, daca va descurcati singur cu actele, pentru a le depune la Registrul Comertului, va costa: taxele care se vor plati acolo (aproximativ 400-500 lei) si actul constitutiv al firmei care trebuie atestat de un avocat (aprox. 200-250 lei) SAU certificat de un notar (poate costa mult mai mult deoarece acesta percepe si TVA).

SUCCES!



Sursa: http://www.topavocat.ro/cabinet/79-Carmen-Petrescu

Voteaza:   3 0 Raporteaza abuz


 

avatar

Paul Buica a raspuns pe 30.11.2008, 09:48

Primul lucru de care aveti nevoie este o firma pe care sa desfasurati activitatea.

Daca aveti locatia, aveti nevoie de mobilier specific si de casa de marcat.

Pentru fondul de carte nu trebuie sa va faceti griji pentru ca aproape toate editurile va vor da marfa cu banii dupa vanzare.

Incercati sa nu va rezumati doar la carte. Intrati in librarii si vedeti ca vand multe alte produse.

Succes!

Voteaza:   3 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello