Intrebare deschisa

avatar

Ce documente sunt necesare, metodologie, eventual legislatie pentru tinere contabilitate PFA ?

Buna ziua si Sarbatori fericite tuturor,

Doresc sa ma informez cu privire la tinerea contabilitatii pentru un PFA (ce documente sunt necesare, metodologie, eventual legislatie din care sa ma informez).

De asemena doresc sa intreb care sunt categoriile de cheltuieli deductibile, in cazul in care obiectul de activitate este consultanta -7022.

Va multumesc.

A intrebat Magda Costache

Raporteaza abuz Raspunde la intrebare

Raspunsuri

avatar

Aurelia Sanislav a raspuns pe 4.01.2012, 22:35

PFA conduc contabilitatea in partida simpla pentru stabilirea tratamentului fiscal aplicabil. Modul detaliat al organizarii contabilitatii in partida simpla este cuprins in Ordinul MFP nr.1040/2004. Aici veti gasi si detalierea cheltuielilor deductibile.

Sursa: office@cabinetexpertcontabil.ro

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz


avatar

Iotov Alexandru a raspuns pe 2.02.2012, 22:11

Daca doriti un raspuns profesional si la subiect fara a pierde timpul, va invit pe www.e-ll.ro Microbloging de Afaceri si Consultanta de Afaceri

Sursa: www.e-ll.ro

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz


 

avatar

Denisa Lazar a raspuns pe 29.12.2011, 14:04

contabilitatea este o meserie facuta de oameni pregatiti (mai mult sau mai putin ca dealtfel in multe alte meserii ) ,trebuie sa stiti sa alegeti un contabil si nu incercati sa neglijati rolul unui profesionist .Un contabil bun se formeaza in 10 ani (daca nu cumva se plictiseste sa tot schimbe legi si ordonante in meseria lui) si orice nestiinta in ale hartiilor la momentul actual este pedepsita ca nici nu iti mai vine sa faci ceva daca nu ai un contabil bun,un jurist bun si tot asa..

Voteaza:   0 1 Raporteaza abuz


avatar

Protect Gal a raspuns pe 3.01.2012, 08:58

Consultati un expert contabil.

Voteaza:   0 1 Raporteaza abuz


avatar

Www. Contabilul.info a raspuns pe 28.12.2011, 08:58

Registre necesare pentru PFA
Unele sunt obligatorii pentru toate PFA iar altele depend de tipul de PFA, respective existența sau nu a salariaților, faptul că PFA e plătitor sau nu de TVA.
-Registrul-jurnal de încasări
-Registrul inventar
-Registrul unic de control
-Registrul de evidență al salariaților (revisal - electronic)

Declarații de depus pentru PFA (in fct de tip , carac pfa)
-200
-220
-112
-300
-390
-392a/b
-394
-intrastat

Sunt multe de spus, evidenta unui PFA este complexa, ca si pt un SRL
Depinde de activitate, tranzactii, rulaje....daca nu aveti cunostinte solide in domeniu contabil / economic va sfatuiesc cu putere sa nu va "aventurati"

Ofer servicii contabilitate la preturi rezonabile: www.contabilul.info

Voteaza:   1 3 Raporteaza abuz


avatar

Sorin Bologa a raspuns pe 28.12.2011, 09:50

e-mail: sotican1974@gmail.com

Voteaza:   1 3 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello