Intrebare deschisa

avatar

Ce acte sunt necesare pentru acordarea ajutorului de incalzire sezonul rece 2011 - 2012 ?

Buna ziua,

Am si eu niste nelamuriri cu privire la un subiect anume si vreau sa stiu daca imi puteti da niste informatii care sa ma ajute sa-mi rezolv problema:

Eu locuiesc cu sotul in apartamentul socrilor avand mutatie pe adresa aceasta, locuim insa singuri, socrii avand o alta casa in care locuiesc. Ma intereseaza sa stiu ce acte imi sunt necesare pentru a beneficia de acest ajutor de incalzire a locuintei. Tin sa mentionez faptul ca eu sunt studenta la masterat, anul 2 si insarcinata in 7 luni jumatate, iar sotul salariat (are pe cartea de munca 1360 lei), nu detinem o locuinta pe numele nostru, avem insa o masina pe numele sotului : Renault Laguna (am inteles ca are capacitatea peste 1600 m3), incalzirea locuintei este asigurata de RADET.

Cererea trebuie facuta de proprietar (soacra sau socrul sau o poate face sotul, fiind fiul proprietarilor) ?

V-as fi recunoscatoare daca mi-ati spune ce acte imi sunt necesare pentru a intocmi un dosar si a-l depune la primarie pentru a beneficia de acest ajutor de incalzire.

Multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsul dvs.

O zi buna in continuare !

A intrebat Luciana Ulmeanu

Raporteaza abuz Raspunde la intrebare

Raspunsuri

avatar

Nedelcu Paula a raspuns pe 18.11.2011, 16:05

Buna ziua,

Actul normativ il reprezinta OUG nr. 70/2011.
Pentru a putea beneficia de ajutorul lunar pentru incalzirea locuintei trebuie sa aveti un venit net mediu lunar  pe membru de familie de pana la 786 lei.

In vederea obtinerii ajutorului de incalzire trebuie sa completati o cerere si o declaratie pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturile acesteia.

In formularul de cerere a ajutorului de incalzire trebuie sa declarati corect componenta familiei, a veniturilor membrilor acesteia precum si bunurile mobile si imobile pe care le detineti.   In caz contrar, riscati o amenda de la 200 la 1000 lei.

Av. Paula Nedelcu

Sursa: www.paulanedelcu.ro

Voteaza:   1 1 Raporteaza abuz


avatar

Niculae Mariana a raspuns pe 23.11.2011, 10:49

Buna ziua
Stiam ca veniturile mai multor persoane sa nu depaseasca 750 de persoana iar in cazul persoanelor singure 1050.
Cred insa ca este prea tarziu pentru depunerea acestor documente ( stiam ca data limita de depunere este 15 Noe.) iar faptul ca aveti capacitatea la masina s-ar putea ca sa nu puteti depune, insa va sunt necesare urmatoarele:
- Adeverinta salariu dvs si sotul
- Daca dvs nu realizati venituri, de la Adm de care apartineti o adeverinta ca nu realizati venituri
- Ultima factura de caldura a Asociatiei de Locatari cu nr de contract al acesteia cu Radet iar pe verso trebuie notat de catre administrator cate persoane sunt trecute in lista de intretinere, data, semnatura acestuia si stampila asociatiei
- Copii dupa buletinele dvs.
- Daca aveti copii, copiile dupa certificate lor de nastere iar daca sunt elevi de la scoala unde invata o adeverinta ca sunt elevi la socala respectiva si nu beneficiaza de nici o bursa.
-Formularul tip pe care il luati de la administrator si il completati dvs.
Iar cu toate actele si inarmata cu rabdare mergeti la Centrul de depunere al acestora ( intrebati Administratorul  unde se depun)
Bafta.

Sursa: Expedienta proprie

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello