Intrebare rezolvata

avatar

Ce afacere in domeniul telecomunicatiilor pot incepe avand disponibila o suma de 5000 euro?

A intrebat Anghel Daniela

Raspunsul ales

avatar

Marian Zaharia a raspuns pe 15.10.2008, 01:02

cu truda si oameni seriosi. chiar daca au scazut vanzarile, foarte multe agentii treiesc din inchirieri, tranzactii drepturi litigioase etc. aveti nevoie de foarte buni agenti, cu experienta si seriosi( mai rar), plan de publicitate, sediu modern, colaborari cu diversi constructori, investitori si dezvoltatori, relatii la banci, un notar "al dvs", un avocat "al dvs.", si mare atentie la turistii imobiliari, la samsari si la excroci!!!!! in rest, de bani....

Sursa: http://www.autorizatii.cabanova.ro; http://www.autorizatiiconsilier.cabanova.ro

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Paul Buica a raspuns pe 13.10.2008, 21:52

Cum s-o infiintati, v-a spus distinsa mea colega  Carmen Petrescu dar... cunoasteti domeniul si legislatia respectiva?
Ce stiti despre concurenta?
Aveti experienta necesara, ati mai lucrat in bransa?
Ce anume din domeniul imobiliar doriti sa faceti: dezvoltare sau intermediere?

Am scris aceste cateva intrebari simple doar pentru a va ajuta sa studiati domeniul in care doriti sa activati si astfel sa puteti intocmi un plan de afaceri realist si un cash flow inainte de a porni la drum.

Va doresc succes deplin!

Voteaza:   3 0 Raporteaza abuz


avatar

M Alex a raspuns pe 13.10.2008, 23:02

nu cred ca este momentul potrivit pentru a deschide o agentie imobiliara, tranzactiile au scazut, nimeni nu mai ia credite de frica crizei economice si preturile au inceput sa se stabilizeze

v-as sugera sa incercati in alt domeniu de activitate

Sursa: http://startafaceri.blogspot.com/

Voteaza:   3 0 Raporteaza abuz


 

avatar

Carmen Petrescu a raspuns pe 13.10.2008, 21:40

Trebuie sa infiintati un SRL, avand acest obiect de activitate.

Pentru a infiinta societatea comerciala trebuie sa intocmiti si sa depuneti un dosar la Registrul Comertului; acesta va va elibera certificatul de inmatriculare al societatii.
Dosarul trebuie sa cuprinda:
- dovada rezervarii de denumire a societatii;
- dovada actului de spatiu;
- declaratie pe proprie raspundere a asociatilor si administratorilor,
- cazierele fiscale ale acestora;
- specimen de semnatura,
- dovada depunerii capitalului social,
- actul constitutiv al societatii;
Toate acestea autentificate si inregistrate de catre un notar sau avocat.
In cazul in care nu aveti timpul necesar pentru a va ocupa de intocmirea dosarului puteti imputernici o alta persoana; e bine sa fie o persoana cu studii juridice, de preferinta un avocat sau un consilier juridic.
Din momentul depunerii si acceptarii dosarului la Registrul Comertului, in termen de 3 zile va puteti ridica Certificatul de inmatriculare al societatii, urmand apoi cu acesta, sa va inregistrati la Administratia financiara.

In principiu, daca va descurcati singur cu actele, pentru a le depune la Registrul Comertului, va costa: taxele care se vor plati acolo (aproximativ 400-500 lei) si actul constitutiv al firmei care trebuie atestat de un avocat (aprox. 200-250 lei) SAU certificat de un notar (poate costa mult mai mult deoarece acesta percepe si TVA).

SUCCES!


Sursa: http://www.topavocat.ro/cabinet/79-Carmen-Petrescu

Voteaza:   2 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello