Intrebare rezolvata

avatar

Ce trebuie sa fac mai departe?

Dupa ce am infiintat srl care sunt urmatorii pasi? Are vreo importanta daca magazinul il deschid in interiorul unei case si ce imi mai trebuie in plus?

Astept urgent raspuns.

A intrebat Bogdan-constantin Neacsu

Raspunsul ales

avatar

Elena Lelea a raspuns pe 8.10.2008, 19:44

Urmatorii pasi sunt : sa va faceti o stampila, sau 2, sa deschideti contul personal la banca, sa va faceti rost de registrul inventar, registrul jurnal de la o unitate de formulare tipizate, de asemenea sa cumparati de la Directia de Finante Publice un registru unic de control.
Nu am inteles prea bine ce magazin deschideti. Dar nu are nici o importanta unde este deschis. Daca este un magazin de alimentatie publica trebuie sa intrebati la Sanepid daca aveti nevoie de autorizatie, de asemenea de la pompieri aveti nevoie de autorizatie. Mai aveti nevoie de stingatoare, sa le puneti undeva la vedere. Va doresc multa bafta.

Voteaza:   4 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Paul Buica a raspuns pe 8.10.2008, 21:07

Pentru identificarea unor producatori cautati pe Google. Trebuie sa va spun ca nu toti producatorii sunt interesati de distribuirea catre magazine mici. Se prefera un numar fix de Distribuitori mari iar acestia distribuie la randul lor in zone prestabilite contractual cu Producatorii. Sigur ca exista si producatori mai mici care distribuie direct la magazine dar ca sa obtineti preturi de achizitie bune trebuie sa aveti o cifra de vanzari care sa va permita sa avansati pe palierele lor de reduceri acordate. Cam toti au o astfel grila de reduceri. Pe de alta parte, la inceput va vor da mai greu marfuri cu plata la termen sau dupa vanzare.

Vestea buna este ca deindata ce deschideti un magazin vor veni o sumedenie de reprezentanti comerciali care vor dori sa va umple magazinul cu produse si va vor oferi dotari in anumite conditii (ex.: refrigeratoare, stander-e, expozitoare, etc.).

Cel mai important lucru insa mi se pare a fi castigarea clientilor si fiddelizarea lor. Locuitorii cartierului Dvs. cumpara si in prezent cele necesare de undeva. Atitudinea Dvs. si a angajatilor Dvs. vor fi punctul Dvs. forte in atragerea clientilor. Apoi, curatenia desavarsita. Nu uitati deasemenea, ca o scurta conversatie prietenoasa cu cei care intra in magazin ii poate fideliza. Clientii vor reveni daca sunt placut impresionati, daca simt ca li se da atentie. Oamenilor le place la nebunie sa se simta importanti si/sau ceilalti sa-i faca sa se simta importanti. Nu omiteti sa le multumiti pentru cumparaturile facute, sa-i asigurati ca sunt oricand bineveniti si sa le urati o zi placuta in continuare. Cu cat mai multe „Multumesc!” cu atat mai multe reveniri in magazinul Dvs.

Daca oferiti copiilor clientilor Dvs. O bomboana GRATIS, „din partea casei”, veti avea doar de castigat. Faceti complimente tutror clientilor, fiti de acord cu opiniile lor chiar daca nu le impartasiti. Un comerciant buna nu intra in polemica cu nimeni si nu scapa niciun prilej de a-si lauda marfa si serviciile. Odata pe luna oferiti ceva GRATIS clientilor care observati ca nu se scalda in bani.

In alta ordine de idei, daca va hotarati sa demarati acest tip de afacere, parerea mea este sa gasiti un nume potrivit magazinului, un cuvant simplu, sugestiv, usor de memorat - un cuvant care in scurt timp sa devina un brand, sa fie pe buzele tuturor. Oamenilor le plac brand-urile, ei se simt bine cand pronunta acel cuvant, se simt importanti si asta va va creste vanzarile.

Si cateva lucruri de evitat, dupa parerea mea:

- nu folositi pungi de plastic foarte mici si fragile pentru ca acestea creaza cumparatorului o senzatie de disnconfort - sa pui trei paini intr-o punga in care abia incape una si pe care clientul nici nu o poate controla prea bine pentru ca este prea larg deschisa si deformata este un act de zgarcenie pe care clientii nu-l „savureaza” si pleaca bombanind;

- sa nu poata adolescentele si femeile sa intre sau sa iasa dn magazin din cauza celor care cumpara bautura si stau apoi prin preajma si vorbesc porcarii ca toti betivii este o situatie pe care nu trebuie sa o permiteti sub nicio forma chiar daca pierdeti acei „clienti” – e valabil si pentru cei care cumpara cafea la pahar de plastic. Dati clasa si o nota distincta magazinului Dvs.;

- sa tii pe timp de vara frigiderele oferite de unii furnizori inchise sau la o temperatura apropiata de cea ambianta si sa vinzi racoritorele calde este iarasi un act de zgarcenie care da rau in ochii clientilor’

- sa faci economie la aerul conditionat si clientii sa plece transpirati este o atitudine de desconsiderare fata de cei de pe urma carora faci profit si nu este OK;

- sa dai bomboane pentru ca nu ai avut grija sa ai suficient maruntis in casa este de cel mai posibil prost gust. Evitati cu orice pret;

Traim toti pe pielea noastra astfel de „atitudinii” ale unor comercianti in fiecare zi.

Sunt doar cateva idei. De retinut este ca daca „ai clienti ai afacere!” – atitudinea pe care trebuie s-o aiba un proprietar de magazin si angajatii sai este un efect natural al intelegerii si aplicarii acestui concept si duce la prosperitate sau nu.

Va doresc succes deplin!

Voteaza:   3 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello