Contactati-ne

Click aici

icon-question

RSS Feed

Publicitate

Publicitate pe Bizoo?
Click aici »

Intrebare rezolvata

avatar

Cum sa fac sa creasca vanzarea in magazinul meu alimentar ?

A intrebat Olmazu Simona Claudia

Raspunsul ales

avatar

Laura Oltean a raspuns pe 2.09.2009, 11:09

Cel mai simplu..... in primul rand sa fii atenta la atitudinea vanzatoarelor tale, sa fie implicate, amabile si mereu cu zambetul pe buze, sa incerce sa socializeze cu oamenii asa iti vei atrage clientii si totodata vanzarile.
Alta idee ar fi ca din cand in cand sa atragi atentia cu diverse reduceri la produse care iti permit.
sunt multe altele insa dupa cum spune cineva ideile costa.....toate cele bune si te asteptam cu drag sa devii membru al Asociatiei pentru Drepturile Omului......uite o idee foarte buna.... poti sa pui in magazinul tau un afis cu asociatia pentru drepturile omului care il poti primi de la mine, astfel vom castiga amandoua de acolo, eu clienti la asociatie si tu clienti cumparatori.

Voteaza:   2 0 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Marius Lungu a raspuns pe 2.09.2009, 11:46

puteti sa va deschideti si un magazin online cu livrarea produselor la domiciliul clientului
succes

Voteaza:   1 0 Raporteaza abuz


avatar

Horea Andrei Bortan a raspuns pe 2.09.2009, 19:22

Poti face foarte mult, incepand cu mercantizarea produselor (modul lor de asezare in raft). Intreg fluxul de vizitatori in magazin ar trebui directionat intr-un anume mod pentru a profita la maxim. Daca ai fructe/legume, acestea trebuiesc asezate la intrarea in magazin, intotdeauna. Raftul de paine, la fel, trebuie asezat doar in anumite parti ale magazinului. Pe raft produsele trebuiesc asezate intr-un anume fel, anumite marfuri trebuie sa stea pe rafturile de sus, altele pe rafturile de jos.
In teorie, exista cateva moduri de aranjare:

Dispunerea tip grila, in care grupele de produse sunt expuse liniar, pe tipuri de culuare paralele, intrerupte de culuare asezate perpendiculare pe primele. De regula, supermagazinele folosesc dispunerea tip grila. Acest tip de amenajare asigura o exploatare eficienta a magazinului desi din punct de vedere al clientului poate deveni stanjenitoare, partile perimetrale ale suprafetei de vanzare fiind mult mai aglomerate.

Dispunerea flux liber, unde asortimentul de marfuri este grupat pe familii si subfamilii de produse, pentru a facilita miscarea libera, nestructurala a clientilor. In aceasta dispunere se utilizeaza spatiul mai putin eficient decat dispunerea grila.

Dispunerea tip boutique, in care gruparea asortimentului de marfuri se realizeaza astfel incat fiecare familie de produse constituie un raion bine individualizat, cu propriul stil si o ambianta specifica. Adesea, fiecare shop prezinta marfuri de marca de la un singur producator. Acest sistem de amenajare reclama costuri de constructie si de securitate mai ridicata.

Dispunerea tip bucla, raioanele poseda o fatada pe aceasta piata circulara. Acest tip de amenajare incita clientii sa circule liber in magazine si sa efectueze cumparaturile pentru produse de „impuls” in mai multe raioane.

Nimeni nu poate sa iti dea o reteta fara sa vada magazinul, fara detalii de spatiu si flux actual. Aici este ca si la medic: ca sa isi dea seama ca ai, trebuie sa vada cum te simti la ora actuala.

Daca vrei sa faci tu amenajarea, te sfatuiesc sa observi cu multa atentie toate hypermarket-urile pe care le ai in zona.
Incepuse Metro de curand un program in care consilieri ai lor ajutau clientii (probabil cei cu card GOLD, care lucreaza de mult timp cu ei) sa isi amenajeze magazinul. Daca sunteti client Metro, puteti incerca.
Daca vrei sa te ajute cineva (iar acela o va face profesionist), va trebui sa contactezi o firma de specialitate.
Daca doriti ajutor, va stam la dispozitie. Scuze pentru persoana I singular, nu a fost lipsa de respect, ci obisnuinta la scris.
Nu am inca mail pe site, ma puteti contacta pe mesaj privat pe acest site sau la horeabortan@gmail.com
Horea Bortan
0741218523

Voteaza:   1 0 Raporteaza abuz


 

avatar

Tudor Ciumara a raspuns pe 3.09.2009, 11:33

In primul rand trebuie sa analizati vanzarile dvs. actuale: au scazut, au crescut sau s-au mentinut constante in ultima perioada. Indiferent de varianta, trebuie sa intelegeti de ce s-a intamplat acest lucru.
Apoi trebuie sa vedeti cui si ce vindeti in prezent. Care sunt cei mai buni clienti, pe care merita sa va concentrati atentia si care sunt cele mai bune marfuri (ca venituri sau profituri generate).
Trebuie de asemenea sa va analizati concurentii (si cei mici, de cartier si cei mari, gen supermaket). Ce ofera in plus sau diferit cei care se descurca mai bine decat dvs.? Puteti invata de la ei.
Sunt desigur si alte lucruri pe care le puteti analiza pentru a vedea cum puteti face sa creasca vanzarile in magazinul dvs. Sunt lucruri pe care le puteti face pe cont propriu sau, daca preferati mai multa siguranta, puteti apela la un consultant care sa va inspire incredere.

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz


avatar

Ildiko Toth a raspuns pe 4.09.2009, 22:55

Buna,intradevar este greu pentru o societate comerciala mica,pe langa atatea super si hypermarketuri,dar clinetii trebuie atrasi cu zanbet si discutii vesele,cu marfa totdeauna proaspata si cu un adaos mic,10,cel mult 20%,cu reduceri,disconturi,tombola,oricum clentii fideli se vor reantoarce in magazin,aducand si clienti noi...

Voteaza:   0 0 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello