Intrebare rezolvata

avatar

Ce acte imi trebuie pentru deschiderea unei statii de GPL?

A intrebat EMILIAN NECULAI

Raspunsul ales

avatar

Daniel Patrichi a raspuns pe 12.05.2008, 17:52

Pentru deschiderea unei statii GPL trebuie sa percurgeti etapele:
1. Se deschide societatea - care trebuie sa aiba in domeniul de activitate codurile CAEN specifice acestei activitati: 4671 si 4730 (dupa CAEN rev. 2).
2. Deschiderea unei statii GPL include si respectarea Prescriptiei Tehnice C8-2003, colectia ISCIR care cere: (deci trebuie sa ajungeti la ISCIR-ul Teritorial din zona Dvs.)
-autorizare pentru distribuire GPL din instalatii - pentru societate
-autorizare operatori instalatii GPL - pentru personalul care lucreaza la statie
3. ISCIR-ul va cere proiectul de amplasarea al statiei care trebuie facut de o de o firma autorizata de acestia
4. Proiectul de rezistenta (al fundatiei pe care se aceaza rezervorul) trebuie vizat de pompieri
5. La punerea in functiune a instalatiei se face in prezenta ISCIR-ului si a unor reprezentanti din partea autoritatilor locale (primarie).

Voteaza:   0 2 Raporteaza abuz

Alte raspunsuri

avatar

Gabriela Boroleanu a raspuns pe 8.05.2008, 00:13

Pentru a va deschide o statie de vanzare a GPL-ului,trebuie mai intai sa fiti agent economic,deci trebuie infiintata firma.Va duceti la Registrul Comertului si de acolo ve-ti obtine toate informatiile referitoare la documentele de care aveti nevoie,si ce avize sunt necesare pentru acest tip de activitate.Daca nu dispuneti de timp,si va permiteti puteti angaja un avocat sa se ocupe de aceste demersuri.Apoi va orientati la un spatiu amplasat la drum,ar fi indicat pentru a fi vizibil si usor de gasit de catre clienti.
Va doresc succes

Voteaza:   0 5 Raporteaza abuz


avatar

Carmen Petrescu a raspuns pe 9.05.2008, 07:16

Pentru a infiinta societatea comerciala trebuie sa intocmiti si sa depuneti un dosar la Registrul Comertului; acesta va va elibera certificatul de inmatriculare al societatii.
Dosarul trebuie sa cuprinda: dovada rezervarii de denumire a societatii; dovada actului de spatiu; declaratie pe proprie raspundere a asociatilor si administratorilor, cazierele fiscale ale acestora; specimen de semnatura, dovada depunerii capitalului social, actul constitutiv al societatii; toate acestea autentificate si inregistrate de catre un notar sau avocat.
In cazul in care nu aveti timpul necesar pentru a va ocupa de intocmirea dosarului puteti imputernici o alta persoana; e bine sa fie o persoana cu studii juridice, de preferinta un avocat sau un consilier juridic.
Din momentul depunerii si acceptarii dosarului la Registrul Comertului, in termen de 3 zile va puteti ridica Certificatul de inmatriculare al societatii, urmand apoi cu acesta, sa va inregistrati la Administratia financiara.
Mult succes!

Sursa: http://www.topavocat.ro/cabinet/79-Carmen-Petrescu

Voteaza:   0 5 Raporteaza abuz

Atentie! Acumulati 10.000 de puncte pe MegaAjutor si primiti un abonament MaxMember! Pentru mai multe detalii, click aici».

Axello